Здравствуйте, меня зовут Олеся, имя в 888poker - Alesja888, не могу зайти в игру так как вход заблокирован . Помогите пожалкйста, Так как два акаунта созлавать нельзя по правилам .
я загрузила свое удовстоверение личности , но чтоб покрасевее было , подкорректировала в фотошопе , может из-за этого ?
CryMeMore @ 19.6.2012
Всем, кто хочет помочь ТС - предлагаю последовать примеру парню с 2+2 и писать в поддержку сети 888 письма примерно такого содерждания (неважно даже в каком руме этой сети вы играете или даже не играете):
1. У вас есть аккаунт в этой сети (писать в поддержку вашего рума):
Hello. I've been playing in your room for some time and i wasn't concerned about my money. But i've found a thread on 2+2: http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/please-help-888-luckyacepoker-accuses-me-chip-dumping-1197961/
Now i'm really concerned about my money's safety. Will you do anything to make an arrangement with this player?
Перевод:
"Здравствуйте. Я определенное время играл в вашем руме и не беспокоился по поводу моих денег. Но я нашел тему на 2+2 и теперь я действительно обеспокоен. Будут ли предприниматься какие-либо действия, чтобы прийти к соглашению с игроком?"
2. У вас нет аккаунта в этой сети (писать сюда support@888.com ):
Hello. I've been playing poker for some time and thought about transfering my bankroll in your network . But i've found a thread on 2+2: http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/please-help-888-luckyacepoker-accuses-me-chip-dumping-1197961/
Now i'm really concerned about my money's safety. Will you do anything to make an arrangement with this player?
Перевод:
"Здравствуйте. Я определенное время играл в покер и думал о переводе банкролла в вашу сеть. Но я нашел тему на 2+2 и теперь я действительно обеспокоен. Будут ли предприниматься какие-либо действия, чтобы прийти к соглашению с игроком?"
Svetkakrass @ 17.12.2015
Я с вами ребята, тоже отправила, так как это мой основной рум)))
Subject
Your Password
Discussion Thread
Response Via Email 27/01/2016 10.50 AM
Dear Mikhail,
Unfortunately, we must inform you that Lucky Ace Poker Services are no longer available. To access the cashier you will need to access them to the safe cashier at: www.safe-cashier.com.
Access to the cashier will remain open until 31/3/16.
Your satisfaction is very important; should you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us.
Kind regards,
Josi-Marc M.
Member Support Representative
Support@888Poker.com
http://www.888poker.com
***************************************************************************
Note: Please do not disclose your password to any individual/organization claiming to represent or representing 888poker . If you receive any e-mail or phone call from anyone requesting you to provide your password, please report it to us immediately. Our Member Support Department is available 24/7 to assist: http://888-external-en.custhelp.com/app/home/prod/4. To help us locate your details and provide you with quick assistance, login to your account and press the F4 key on your keyboard to get your Support ID, and provide it in all your contacts with us.
***************************************************************************
18+ Play responsibly! - www.888responsible.com
Customer By Email 25/01/2016 05.42 PM
* This is an automatic Email sent from the LuckyAcePoker.com Software *
The following member has requested his password:
CID: **********
Brand : 7
Full Name: S********* Mikhail
User Name: a*******
Email: a*****@*******
Mailing Address: Rostov-on-Don
[---001:001243:59334---]