Пару дней назад играл сессию и прямо во время игры закрываются столы и начинается апдейт клиента. Естественно, когда я вновь зашёл после апдейта, те раздачи успели завершиться и я был на всех столах в ситауте.
Написал в саппорт, не хотят ли они вернуть деньги в разыгрываемых потах, которые я потерял по их вине - они то ли не врубились, то ли сделали вид, что не врубились. Ответили совсем не по теме:
Dear Member,
Thank you for contacting us.
We hereby inform you that we have just released a new version of the Poker software. This means that if not updated, you might experience some issues with the client.
Thus, we recommend you to reinstall the program by downloading the client again from 888poker.com
However, before you do so, make sure that all files from the prior software are deleted from your device. We recommend you also to follow the instructions posted in
https://www.888poker.com/poker-software/how-to-install/In case you might be using a firewall, please also check that the following ports are open, as our software can only work properly if these are open: 701, 4095, 4096, 7100, 7200, 7500, 8500 and 8520.
Should you experience further issues, please could you make a screenshot from the error message you are getting and send it to us so that we can forward this issue to our tech department.
I hope that I could answer to your query to your satisfaction and wish you a good day!
If there is anything else we can for you, please don't hesitate to contact us again.
Alessandro P.
Member Support Representative
Это в данном замечательном руме всегда так бывает или мне как-то особенно не повезло?
Всем привет.
Ситуация не поменялась, написал представителю, сказал, что рассмотрит ситуацию на этой неделе.
Тем временем сегодня пришло снова письмо от 888
Это какая-то жесть