Benevolented @ 16.8.2019
Касса не обновляется. Тоже пропала рука отовсюду (судя по всему, не одна). Я не видел ни тёрна, ни ривера, просто пролагнуло и всё закончилось. Заполнил жалобу, буду ждать ответа, напишу сюда. Клиент обновил после этого, но касса всё так же статична, как моё напряжение.
Текст жалобы:
Прислали ответ. Tl;dr: руку они видят, я её проиграл по итогу, попросили отправить им логи. Руку отдельно прислали на почту. Пришлось изрядно помудиться и даже убрать факт кэш-аута, чтобы ХМ её сожрал, отсюда вопрос: он вообще такие руки нормально воспринимает?
Thank you for contacting Stars Support. My name is Leticia and I hope that you are having a great day!
I am sorry to hear that you had this issue, please apologize for that.
I have checked this hand and I could see that went to 'showdown' and you lost the hand. Please see attached the history of this hand #203356295***.
Even if you were all-in, the software issues wouldn't affect the results.
I kindly ask you to send the log files, so our technical team will be able to analyze this crash that happened. To do this, please follow the steps below:
It's important that you send us these files as soon as you can as they will be overwritten after 48 hours.
Load our software (logging in is not required to carry out this action), then in the lobby select:
Help → Log Files (include your Stars ID and any details related to the reason you are sending the log files) → SEND LOG FILES
This will automatically send the log files and your explanation to us.
У меня вчера была такая хуйня. Как я понял задержка пока предлагают по ЕВ заплатить(я клиент не обновлял давно). С открытием стола х/з что такое ((