888 pacifik

1
Статистика
Статистика
1
Статистика темы
  • Популярность
    Топ-1604
  • Постов
    23
  • Просмотров
    5,692
  • Подписок
    1
  • Карма автора
    +454
1 2
  • Ребята,мне нужна ваша помошь. Ситуация такая что я не давно зарегистрировался в руме 888 (Пацифик) сделал депозит в размере 2000$,играл МТТ и плюсовал сообственно,но это не столь важно,я зарания загрузил документы в рум( через софт ) чтобы при кэш ауте не было проблем и задержок в размере недели. Буквально меньше 3 дней назад меня локнули в 888,и при попытки входа появляется письмо что я должен проверить мыло или связаться с стафом,после проверки эмайла и не найдя ни какого сообщения от этого рума и сети (в дальнейщем важно) я связался с стафом,они обьяснили мой лок,как необходимость проверки данных,после чего я написал что уже загрузал в их софт документы ( фото паспорта ) они отписали мне в течения дня,что документы мои они не "одобряют" и принять не могут и бан окончательный и они рекомендуют мне больше не регистрироваться в их сети и вообщем меня не рады видить.
    После такого короткого и не ясного сообщения от "Cassava Enterprises" <Operations@cassava.net> я отправил фотографию Паспорта,Прав,Кредитки,Счета квартиры с адресом и на фоне бумажку с числом дня,месяца и года.
    После чего получил сообщения,не понятной структуры и обвинения в главном пунке какого-то списка правил ( внизу искать ) там множество подпунктов начиная от чипдаунинга до взлома софта и т.п
    Я отписал им еще раз в уточнение ко мне ли это было письмо адресованно,так как я не нарушал нечего и меня обвинили не понятно в чем ( Не понравились документы )
    На письмо они ответили мне опять же в форме утвердительной мы не одобряем ваши документы и мы не рады вас видить в нашей сети.
    Письма и ответы мои -

    Response
    ---------------------------------------------------------------
    Dear Member,

    Thank you for taking the time to contact the Operations Department.
    This is an automatic reply to inform you that your email has been received and is currently under review.

    The matter has now been forwarded to the relevant Department. We will reply to your query as soon as possible and with individual care. Please bear in mind though, that during peak times it may take up to 72 hours to reply.

    Thank you for your patience and co-operation in this matter.

    Regards,
    Tracey S
    Operations Department
    Discussion Thread
    ---------------------------------------------------------------
    Customer - 23/08/2011 08.12 PM
    Hello,i have problem with conecting too your soft(room),when i write me password i gat this massege -
    "Your account has been temporarily disabled. Please check your E-mail account for a message or contact our Operations team at: operations@cassava.net"
    But i don't gate anythink in my email from you. What is problem? Why i can't login in you room,where is my money!
    Your player - OverLife
    My email - Myp3uJlKa@one.lv


    -------------------------------------------------------------------------------
    http://www.one.lv - Tavs mobilais e-pasts!

    Tagad lasi savu e-pastu ar mobilo telefonu - wap.one.lv!



    Subject
    ---------------------------------------------------------------
    Your Account


    Discussion Thread
    ---------------------------------------------------------------
    Response (Thomas C.) - 25/08/2011 12.06 AM
    Dear Antons,

    I am Thomas C. from the Operations Department at Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. which is part of the 888.com group of companies.

    I am contacting you in regards to your 888poker account with username “OverLife”

    I have reviewed the document that you have supplied us with and it has been decided that we are unable to accept it.

    Please note that your Membership is no longer welcome at any site owned and operated by Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. Therefore your account will remain closed. Please refrain from opening any new accounts as these will also be closed and any deposits will not be returned.

    Your cooperation is anticipated.


    Regards,

    Thomas C.
    Operations Department
    Cassava (Gibraltar) Ltd.
    operations@cassava.net

    Auto-Response - 23/08/2011 08.12 PM
    Dear Member,

    Thank you for taking the time to contact the Operations Department.
    This is an automatic reply to inform you that your email has been received and is currently under review.

    The matter has now been forwarded to the relevant Department. We will reply to your query as soon as possible and with individual care. Please bear in mind though, that during peak times it may take up to 72 hours to reply.

    Thank you for your patience and co-operation in this matter.

    Regards,
    Tracey S
    Operations Department


    Customer - 23/08/2011 08.12 PM
    Hello,i have problem with conecting too your soft(room),when i write me password i gat this massege -
    "Your account has been temporarily disabled. Please check your E-mail account for a message or contact our Operations team at: operations@cassava.net"
    But i don't gate anythink in my email from you. What is problem? Why i can't login in you room,where is my money!
    Your player - OverLife
    My email - Myp3uJlKa@one.lv


    -------------------------------------------------------------------------------
    http://www.one.lv - Tavs mobilais e-pasts!

    Tagad lasi savu e-pastu ar mobilo telefonu - wap.one.lv!


    [---001:001824:41641---]



    Response
    ---------------------------------------------------------------
    Уважаемый Игрок!

    Спасибо за Ваше сообщение, отправленное в 888poker.

    Это автоматическое уведомление, информирующее Вас о получении Вашего электронного сообщения. Заверяем Вас, что мы ответим на Ваш вопрос индивидуально в самое ближайшее время. Просим Вас иметь в виду, что во время максимальной занятости Вы получите ответ через 48 часов.

    Для более быстрого ответа отправьте, пожалуйста, электронное сообщение на английском по адресу Support@888poker.com. Однако обратите внимание на то, что Вы получите ответ также на английском.

    Мы советуем Вас посетить указанную ниже страницу. Воспользуйтесь опцией «КОНТАКТНАЯ ИНФОРМАЦИЯ»(CONTACT US), чтобы передать все детали, и мы см
    http://888-external-en.custhelp.com/app/home/prod/4

    Надеемся на Ваше терпение и благодарим Вас за выбор компании 888poker!

    С уважением,
    Daniel Wade
    Манаджер службы поддержки
    Russian@888poker.com
    http://ru.pacificpoker.com/ru/
    **********************************************************************
    Примечание: Убедительно просим Вас не сообщать свой пароль никаким лицам и/или организациям, представляющим компанию "888poker" или заявляющим, что они ее представляют. Если Вы получили электронное сообщение или телефонный звонок с просьбой сообщить Ваш пароль, безотлагательно уведомите нас об этом. Наша служба поддержки игроков работает круглосуточно без выходных и готова помочь Вам в любом вопросе. Обращайтесь по адресу:
    Russian@888poker.com
    **********************************************************************
    Discussion Thread
    ---------------------------------------------------------------
    Customer - 25/08/2011 07.57 AM
    Здраствуйте,у меня появились затруднения с входом в ваш рум и после обращения по сылке,которая выскакивает при попытке выйти мне пришло сообщения,которое я не понимаю и хочу узнать у вас. Почему я не могу зайти,и что значит,какие еще мне документы нужны? -
    "Cassava Enterprises" <Operations@cassava.net> Your Account [Incident: 110823-003326]

    Subject
    ---------------------------------------------------------------
    Your Account


    Discussion Thread
    ---------------------------------------------------------------
    Response (Thomas C.) - 25/08/2011 12.06 AM
    Dear Antons,

    I am Thomas C. from the Operations Department at Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. which is part of the 888.com group of companies.

    I am contacting you in regards to your 888poker account with username “OverLife”

    I have reviewed the document that you have supplied us with and it has been decided that we are unable to accept it.

    Please note that your Membership is no longer welcome at any site owned and operated by Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. Therefore your account will remain closed. Please refrain from opening any new accounts as these will also be closed and any deposits will not be returned.

    Your cooperation is anticipated.


    Regards,

    Thomas C.
    Operations Department
    Cassava (Gibraltar) Ltd.
    operations@cassava.net

    Auto-Response - 23/08/2011 08.12 PM
    Dear Member,

    Thank you for taking the time to contact the Operations Department.
    This is an automatic reply to inform you that your email has been received and is currently under review.

    The matter has now been forwarded to the relevant Department. We will reply to your query as soon as possible and with individual care. Please bear in mind though, that during peak times it may take up to 72 hours to reply.

    Thank you for your patience and co-operation in this matter.

    Regards,
    Tracey S
    Operations Department


    Customer - 23/08/2011 08.12 PM
    Hello,i have problem with conecting too your soft(room),when i write me password i gat this massege -
    "Your account has been temporarily disabled. Please check your E-mail account for a message or contact our Operations team at: operations@cassava.net"
    But i don't gate anythink in my email from you. What is problem? Why i can't login in you room,where is my money!
    Your player - OverLife
    My email - Myp3uJlKa@one.lv


    -------------------------------------------------------------------------------
    http://www.one.lv - Tavs mobilais e-pasts!

    Tagad lasi savu e-pastu ar mobilo telefonu - wap.one.lv!




    Subject
    ---------------------------------------------------------------
    Your Account


    Discussion Thread
    ---------------------------------------------------------------
    Response (Jamilah. L) - 26/08/2011 03.39 PM
    Dear Antons,

    I am Jamilah L. from the Operations Department at Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. Cassava Enterprises manages operational services for 888poker.

    I am contacting you in regards to your 888poker account with username "OverLife".

    Upon performing our security checks and after further reviewing of your account, I can see that it has been blocked by this department for security reasons.

    In light of these findings and after careful consideration it has been decided that the stance to terminate your membership is final. This is due to an infringement of the Terms and Conditions. This decision was made with all factors taken into consideration.

    Also, I must advise you on this occasion to kindly refrain from opening further accounts with any gaming site owned and operated under the Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd.; as such accounts will be closed as soon as they are detected. In case that you do open any new account(s), Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. may, at its sole discretion, withhold all deposited and related monies in relation to such accounts.

    Thank you for your anticipated cooperation and understanding in this matter.

    Regards,

    Jamilah L.
    Operations Department
    Cassava (Gibraltar) Ltd.
    operations@cassava.net

    Auto-Response - 26/08/2011 09.59 AM
    Dear Member,

    Thank you for taking the time to contact the Operations Department.
    This is an automatic reply to inform you that your email has been received and is currently under review.

    The matter has now been forwarded to the relevant Department. We will reply to your query as soon as possible and with individual care. Please bear in mind though, that during peak times it may take up to 72 hours to reply.

    Thank you for your patience and co-operation in this matter.

    Regards,
    Tracey S
    Operations Department


    Customer - 26/08/2011 09.59 AM
    Hello,i don't understand what is wrong with my document,i send you more documents with today date.
    -------------------------------------------------------------------------------
    http://www.one.lv - Tavs mobilais e-pasts!
    Tagad lasi savu e-pastu ar mobilo telefonu - wap.one.lv!

    ==================== application File Attachment ====================
    IMAG0059.jpg, 569023 bytes, added to incident

    ==================== application File Attachment ====================
    IMAG0060.jpg, 614644 bytes, added to incident


    [---001:002193:11252---]



    Subject
    ---------------------------------------------------------------
    Your Account With Us


    Discussion Thread
    ---------------------------------------------------------------
    Response (Shelline D.) - 26/08/2011 08.51 PM
    Dear Antons,

    I am Shelline D. from the Operations Department at Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. I am contacting you with regards to your 888poker account with username "OverLife". Please be advised that Cassava Enterprises manage all the operational services for 888poker.

    Antons, I am in receipt of your most recent email.

    As per your query, please note that I have taken the liberty to further review your account and I can confirm that after careful consideration it has been decided that your account was blocked because we are unable to accept your documents for verification purposes.

    Antons, unfortunately this decision is final and as such, your account has been permanently blocked from further use.

    Please refrain from opening further accounts with sites owned and/or operated by Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. Any new account shall be immediately blocked and the deposits not refunded.

    Thank you for your anticipated cooperation and understanding in this matter.

    Regards,

    Shelline D.

    Operations Department
    Cassava (Gibraltar) Ltd.
    operations@cassava.net

    Auto-Response - 26/08/2011 07.01 PM
    Dear Member,

    Thank you for taking the time to contact the Operations Department.
    This is an automatic reply to inform you that your email has been received and is currently under review.

    The matter has now been forwarded to the relevant Department. We will reply to your query as soon as possible and with individual care. Please bear in mind though, that during peak times it may take up to 72 hours to reply.

    Thank you for your patience and co-operation in this matter.

    Regards,
    Tracey S
    Operations Department


    Customer - 26/08/2011 07.01 PM
    Dear 888,
    I just sent you another letter with the documents that you asked me after my first treatment to you. I took a picture of a passport, right, and kredti sheet with the number of days, months and years.
    I read your answer to the reason for blocking my account. Again, I do not understand why you blocked me on my part was not a single violation of the rules to which I agreed when registering on your site (poker platform)
    Registered in your network, I have only two accounts in a 848.kom - "Overlife_" and 888.kom "Overlife"
    Deposits I have been doing both in room 848 - $ 400, and 888 - $ 2000.
    I recorded in different rooms of your network just because i wanted to play different types of poker to not interfere with a bankroll and again this is not a violation of any rules in your network! I have not played them at the same time and no more so do not do all that is written in this section in which you accuse me.
    http://ru.888poker.com/security-and-privacy/user-agreement.htm
    Also, I would have to apply to such organizations as:
    1. eCOGRA main objectives are
    - Protecting the rights of players, game guarantees fairness and responsibility of the operators offering the opportunity to gamble on the Internet;
    - Inform players about their rights and responsibilities through a variety of information sources and on its website;
    - To act as a mediator in disputes between players and gambling sites approved by the organization and to ensure strict compliance with the rules of gambling sites have print "approved eCOGRA»;
    - Establish standards for operators of online gaming, creating a framework and standards for business practices in the industry (eGAP);
    - Insist on adherence to established standards, to conduct audits and inspections;
    - Continuing to monitor every aspect of the operation of the operator of gambling online, including: business performance, dispute resolution procedures, the level of service and customer support, honesty and accountability measures of games;
    - Improve and maintain standards in the industry to continually improve security measures for players from all over the world;
    - Notify the players on the safe casino and poker sites on the network by setting print «eCOGRA Fair and Safe» on the home pages of such sites
    2. Gibraltar Regulatory Authority
    in order to prove his innocence in the situation and measures taken by your baseless rooms.

    -------------------------------------------------------------------------------
    http://www.one.lv - Tavs mobilais e-pasts!
    Tagad lasi savu e-pastu ar mobilo telefonu - wap.one.lv!


    [---001:003753:48323---]



    Вот сообщения полученные + отправленные в подпостах.
    Помогите пожалуйсто разобраться с румом,нагло укравшим мои деньги и локнувшим мои аккаунт.
    Я сижу в панике и не понимаю почему рум так поступил,чем им не нравятся мои документы,почему они так поступают.
    Пожалуйсто помогите сооставить письма в инстанции которые помогут мне вернуть мои финансы.
    Где справедливость!? Один бр на Фтп умер,теперь еще 888 нагло крадут мои граши! Я в истерики если честно,как может поступать крупная корпарация так?

    Английский стаф напрочь мне не обьясняет причиные не одобрения моих документов,русский стаф до сих пор не ответил. Я не знаю что делать. Из за скупулезных знаний английского не знаю что писать в инстанции которые защишают мои права как игрока в азартные игры в интернете. Кто сталкивался с такой проблемой?
    Сообщение отредактировал OverLife - 27.8.2011, 0:27
    Ответить Цитировать
    1/10
    + 0
  • а афф кто у тебя? не обращался к нему?
    Ответить Цитировать
    1/1
    + 1
  • OverLife, привет.

    Вообще, судя по описанию, странная реакция покер-рума. Так вот просто блок и всё, особенно если ничего не нарушалось.
    Кто твой аффилейт? Если мы, я попробую хоть как то прояснить ситуацию и поговорить с представителем.
    Ответить Цитировать
    1/4
    + 0
  • (+)350-20043703 - Звонить не пробывал?
    Ответить Цитировать
    1/1
    + 0

  • а афф кто у тебя? не обращался к нему?

    Если честно у меня сейчас в голове белое пятно по поводу афф,но я либо рега на Гт, либо не регался вообще через Афф.
    Я попросил Bangert проверить есть ли я в наличие.

    (+)350-20043703 - Звонить не пробывал?

    Не имел доступа к номеру,спасибо. Обезательно воспользуюсь если форумчани посоветуют это сделать.

    Новое письмо.
    Subject
    ---------------------------------------------------------------
    My document for reload account


    Discussion Thread
    ---------------------------------------------------------------
    Response (Marisa M.) - 27/08/2011 11.21 AM
    Dear Antons,

    Thank you for contacting us. My name is Marisa, Member Support Representative for 888poker and I will be assisting you today.

    Antons, I received your email where you send us your documents again. Unfortunately, I could see that your account was has been closed for security reasons.

    In light of these findings and after careful consideration it has been decided that the stance to terminate your membership is final. This is due to an infringement of the Terms and Conditions. This decision was made with all factors taken into consideration.

    Also, I must advise you on this occasion to kindly refrain from opening further accounts with any gaming site owned and operated under the Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd.; as such accounts will be closed as soon as they are detected. In case that you do open any new account(s), Cassava Enterprises (Gibraltar) Ltd. may, at its sole discretion, withhold all deposited and related monies in relation to such accounts.

    Antons, if you have any query regarding this issue, please, contact our Operations department directly at operations@cassava.net

    Thank you for your anticipated cooperation and understanding in this matter.

    Kind regards,
    Marisa M.
    Member Support Representative
    http://www.888poker.com
    **********************************************************************
    Note: Please do not disclose your password to any individual/organization claiming to represent or representing 888poker . If you receive any e-mail or phone call from anyone requesting you to provide your password, please report it to us immediately. Our Member Support Department is available 24/7 to assist: http://888-external-en.custhelp.com/app/home/prod/4. To help us locate your details and provide you with quick assistance, login to your account and press the F4 key on your keyboard to get your Support ID, and provide it in all your contacts with us.

    Auto-Response - 24/08/2011 11.43 AM
    Title: Forgot Username/Password
    Link: http://888-external-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/487

    Title: Closing your account
    Link: http://888-external-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/490

    Title: How to send documents
    Link: http://888-external-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2618

    Title: 888poker's Cashout policy
    Link: http://888-external-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/625

    Title: Updating your name
    Link: http://888-external-en.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/2621


    Dear Member,

    Thank you for contacting 888poker.

    This is an auto-reply to inform you that we received your e-mail. We will reply to your query as soon as possible and with individual care. Please bear in mind though, that during peak times it may take up to 48 hours to reply.

    If you haven’t done so, we recommend that you visit the link below, which addresses most of the common problems and questions encountered by our members:

    http://888-external-en.custhelp.com/app/home/prod/4

    We appreciate your patience and thank you for choosing 888poker.

    Sincerely,
    Daniel Wade
    Support Manager

    http://www.888poker.com
    **********************************************************************
    Note: Please do not disclose your password to any individual/organization claiming to represent or representing "888poker". If you receive any e-mail or phone call from anyone requesting you to provide your password, please report it to us immediately. Our Member Support Department is available 24/7 to assist you via e-mail at:
    **********************************************************************


    Customer - 24/08/2011 11.43 AM
    Why i can't login my accoun?
    My nick name in our room - OverLife
    my email - Myp3uJlKa@one.lv
    and my document +.


    [---001:003166:50437---]



    Update я регался через Гт,скуполезно помню,но регался через сайт и сылку,качал софт их,буду ждать потверждения от Bangert.

    Update в базе данных афф нету моего ника.

    Сообственно не знаю что делать теперь. В какую инстанцию писать сначала нужно?
    Сообщение отредактировал OverLife - 27.8.2011, 22:04
    Ответить Цитировать
    2/10
    + 0
  • Привет!
    Сначала нужно писать

    Cassava (Gibraltar) Ltd.
    operations@cassava.net

    Если не решат проблему то пишем в следующие организации
    1. http://www.gra.gi/forms.php?form=contactus&page=index&site=gambling&section=main&&article=&
    2. http://www.ecogra.org/Contact.aspx

    Желаю удачи.
    Ответить Цитировать
    1/4
    + 0

  • Cassava (Gibraltar) Ltd.
    operations@cassava.net

    Я им уже писал,и отправлял документы,они же мне и ответили в больших письмах,нежели персонал 888.
    Какое еще письмо им я могу написать? С какой структурой? Требовать отдать деньги на букерсы с которых я сделал депозит?

    Если не решат проблему то пишем в следующие организации
    1. http://www.gra.gi/forms.php?form=contactus&page=index&site=gambling&section=main&&article=&
    2. http://www.ecogra.org/Contact.aspx

    Спасибо!
    Пожалуйсто помогите составить письмо,что писать в моем положение этим инстанциям? Есть ли там русский персонал?
    Ответить Цитировать
    3/10
    + 0
  • Писать следует на английском. Суть письма------ могут ли они оказать помощь в решении вопроса относительно незаконных действий рума.
    Ответить Цитировать
    2/4
    + 0

  • Писать следует на английском. Суть письма------ могут ли они оказать помощь в решении вопроса относительно незаконных действий рума.

    Только узнать,или сразу можно предысторию с их письмами отправлять и моими документами которые они не одобряют?
    Сообственно сейчас я жду понидельника когда Bangert получит хоть какой-то ответ от персонала 888,там буду исходить из ситуации.
    Как меня выбило из клеи эта ситуация,кто бы знал.
    Ответить Цитировать
    4/10
    + 0
  • Привет!
    Письмо должно выглядеть как заявление в милицию.
    То есть содержать данные заявителя и подробности произошедшего. (сделал деп на сумму ..... число-месяц посредством ....----- играл с... по ... на лимитах...... ---- получил бан ----
    связался с саппортом ----- переписку прилагаю------ с решением не согласен и т.д.) На основании изложенного прошу Вас как организацию контролирующую игорный бизнес в онлайне провести проверку на предмет правильности действия покер комнаты 888, оказать содействие в восстановлении справедливости.
    Игорная комиссия проведет проверку по данному факту и вынесет предписание руму.
    Ответить Цитировать
    3/4
    + 0
  • пиши по комиссиям и сходи на покерстатеги там есть ветка поэтому руму и куча подобных проблем там описано и по моему даже есть пути решения. вообще рум загадочный и если беспочвенно тебя локнули, то победа за тобой.
    Ответить Цитировать
    1/1
    + 0
  • OverLife, пишет мне менеджер, что отправил какое-то письмо по твоему вопросу в нужный отдел, обещает держать в курсе. Ждем, ок
    Ответить Цитировать
    2/4
    + 1

  • OverLife, пишет мне менеджер, что отправил какое-то письмо по твоему вопросу в нужный отдел, обещает держать в курсе. Ждем, ок

    Спасибо за помощь. Ждем
    Ответить Цитировать
    5/10
    + 0
  • Сегодня пришли 2 новых сообщений,но уже наверно не от пацифика,так как эмайлы очень странные и адресаты не их

    "888poker" <promotions@email.888poker.com> Antons, добро пожаловать в 888poker! Наш бонус уже ждет Вас! 30-08-2011 13:52
    "CasinoRewards" <email@crnewsmail.com> Antons, your virtual member card requires activation 30-08-2011 11:05

    Одно было пустое,другое имело содержание,вас ждут 1250 евро. пройдите по следующим сылкам, я отправил Bangert чтобы он посмотрел.
    Вообщем еще кто-то решил воспользоваться моим недугом.


    П.с надеюсь при открытие письма на электронной почте,вирус не можно поймать? через chrome?
    По сылкам не заходил,не на столько еще я в отчаинье чтобы пригать во всякие подозрительные сайты.
    Ответить Цитировать
    6/10
    + 0
  • OverLife @ 30.8.2011
    Сегодня пришли 2 новых сообщений,но уже наверно не от пацифика,так как эмайлы очень странные и адресаты не их

    "888poker" <promotions@email.888poker.com> Antons, добро пожаловать в 888poker! Наш бонус уже ждет Вас! 30-08-2011 13:52
    "CasinoRewards" <email@crnewsmail.com> Antons, your virtual member card requires activation 30-08-2011 11:05

    Одно было пустое,другое имело содержание,вас ждут 1250 евро. пройдите по следующим сылкам, я отправил Bangert чтобы он посмотрел.
    Вообщем еще кто-то решил воспользоваться моим недугом.


    П.с надеюсь при открытие письма на электронной почте,вирус не можно поймать? через chrome?
    По сылкам не заходил,не на столько еще я в отчаинье чтобы пригать во всякие подозрительные сайты.


    Можно поймать вирус при открытии письма, лучше проверяй на вирусы перед тем как открыть.
    Ответить Цитировать
    1/2
    + 0

  • Можно поймать вирус при открытии письма, лучше проверяй на вирусы перед тем как открыть.

    Спасибо сейчас скачаю касперский проверю ц диск.
    Ответить Цитировать
    7/10
    + 0
  • OverLife @ 30.8.2011
    Спасибо сейчас скачаю касперский проверю ц диск.


    Он уже давно должен был быть скачен))) особенно если имеешь дело с деньгами в интернете.
    Ответить Цитировать
    2/2
    + 1

  • Он уже давно должен был быть скачен))) особенно если имеешь дело с деньгами в интернете.

    Да и не говори

    До сих пор,не получил ни какого письма от русского сапорта.
    Ответить Цитировать
    8/10
    + 0
  • "CasinoRewards" <email@crnewsmail.com> Antons, your virtual member card requires activation 30-08-2011 11:05
    это спам бездепа от казино, мне каждый день приходят

    "888poker" <promotions@email.888poker.com> Antons, добро пожаловать в 888poker! Наш бонус уже ждет Вас! 30-08-2011 13:52

    судя по всему рекламная рассылка от 888 на все имейлы, которые регистрировались у них
    Ответить Цитировать
    1/1
    + 0
  • OverLife,


    насчет игрока вопрос перевели к менеджеру, как мне сказали в его документах беда
    [30.08.2011 16:18:33] ED888: подтолкнули дело чтоб быстрее шло, как только будет еще инфа - дам знать
    Ответить Цитировать
    3/4
    + 0
1 2
1 человек читает эту тему (1 гость):
Зачем регистрироваться на GipsyTeam?
  • Вы сможете оставлять комментарии, оценивать посты, участвовать в дискуссиях и повышать свой уровень игры.
  • Если вы предпочитаете четырехцветную колоду и хотите отключить анимацию аватаров, эти возможности будут в настройках профиля.
  • Вам станут доступны закладки, бекинг и другие удобные инструменты сайта.
  • На каждой странице будет видно, где появились новые посты и комментарии.
  • Если вы зарегистрированы в покер-румах через GipsyTeam, вы получите статистику рейка, бонусные очки для покупок в магазине, эксклюзивные акции и расширенную поддержку.